NewsOne скасував телеміст із Росією через «погрози фізичної розправи»

Канал NewsOne заявив про те, що скасовує анонсований на 12 липня телеміст із забороненим в Україні російським телеканалом «Росія-24». Причиною цьому стали «погрози фізичної розправи», які нібито надходили телеканалу, журналістам та членам їхніх сімей. Відповідну заяву сьогодні, 8 липня, розмістили на сайті NewsOne, повідомляє Львівський портал. Об этом сообщает aback.in.ua со ссылкой на СМИ.



  • 470х200b(2019)
  • 470х200b(2019)
  • 470_200
  • Rekl-2
WordPress Slideshow

«Телеканал NewsOne повідомляє про скасування телемарафону “Треба поговорити”. Наша спроба організувати майданчик для обговорення неполітичних питань силами звичайних людей, які ніколи не ставили під сумнів територіальну цілісність України, без політиків і одіозних пропагандистів призвела до того, що останнім часом низка політичних партій розпочала інформаційну атаку щодо нашого телеканалу. У хід пішли заяви про акції протесту біля каналу, а з учорашнього вечора – і прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їхніх близьких», – йдеться у заяві телеканалу.

Протестами та нібито «загрозою нападу на канал» NewsOne називає залякуванням і тиском на журналістську свободу.

Також у NewsOne наголосили, що запланований телеміст мав стати «першим неполітичним телемостом між людьми з України та Росії». А всі українські ЗМІ мали би піднімати питання припинення війни, встановлення миру і повернення українських полонених додому.

«…Ми змушені припинити підготовку телемарафону “Треба поговорити”. Ми хочемо, щоб в Україні настав мир, але є сили, що представляють партію війни, яким це вкрай невигідно», – додали на телеканалі.

Як повідомляв Львівський портал, нещодавно скандальний російський телеведучий Дмитро Кисельов у своїй програмі «Вести недели» на телеканалі «Росія 1» анонсував на 12 липня телеміст між забороненим в Україні російським телеканалом «Росія-24» і телеканалом NewsOne.

На NewsOne заявили, що телеміст під назвою «Треба поговорити» стане «діалогом між народами України і Росії».

Нагадаємо, що власником телеканалу NewsOne є львів’янин Тарас Козак, який балотується у Верховну Раду за списком «Опозиційної платформи – За життя» і є близьким другом та бізнес-партнером кума Путіна Віктора Медведчука. Також Козак недавно став новим власником медіахолдингу ZIK (компанії «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації»).

Тепер у медіаактиві Тараса Козака є три телеканали: «112 Україна», NewsOne і ZIK. Також активісти неодноразово заявляли, що телеканали «112» та «NewsOne» є явними рупорами країни-агресора в Україні. У лютому цього року NewsOne оштрафували за «мову ворожнечі».


Джерело статті: “https://portal.lviv.ua/news/2019/07/08/newsone-skasuvav-telemist-iz-rosiyeyu-cherez-pogrozy-fizychnoyi-rozpravy”

ТОП новости

Вход

Меню пользователя